موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

                                       تصاویر زیبا از جشنواره موسیقی فجر

                                                                

                                      

                                      

این هم از سازمورد علاقه ی من   معرکه است..............................................

نظرات 2 + ارسال نظر
خانم اقایی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام محمدحسین جان .
خوش بگذره . متاسفانه من روز 16 باید با امتحان مکالمه ترم عربیم دست و پنجه نرم کنم . شما برو و از جانب من هم لذت ببر. دوبرابر میشه . یادت نره عزیز .

عباس سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.facebook.com/album.php?aid=45246&id=100000887754154&l

سلام محمد حسین عزیز
می خواستم شما رو با یکی از شاگردان استاد عالیقدر (شجریان) آشنا کنم این دوست بنده صدای بسیار زیبایی داره و از تکنیک بالایی توی آواز برخورداره میخواستم تا کمی مطلب در موردش تو سایت شما داشته باشم

سلام عباس جان.مطالب رو برام نو نظرات بنویس........ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد