موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

موسیقی( بارون )رستاک در تیتراژ ژایانی سریال راه در رو

امشب اولین شب پخش سریال راه در رو،بعد از اتمام فیلم جدا متعجب شدم و خوشحال که تیتراژ پایانی قطعه بارون گروه رستاک بود.

خوانندگان عزیز احتمال داره تا حداکثر هفتم یا هشتم مطلب گذاشته نشه پس تو عید یاد ما هم باشید و برای ما هم دعا کنید.

فعلا خدانگهدار

نظرات 3 + ارسال نظر
ابراهیم دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.ebram.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری
شما هم به وبلاگ من تشریف بیاورید و من رو لینک کن در بلاگ خودت به اسم: مطالب جالب
تو هم در وبلاگ من نظر بگذار و بگو تو رو به چه اسمی لینک کنم

محبوبه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

تو عالی هستی

ALI 3 چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ق.ظ http://2547753.blogfa.com

سلام محمد جان
امیدوارم سال خوبی داشته باشی و ایام عید بهت خوش گذشته باشه
من آپم منتظر حظور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد