موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

تمام بلیت‌های کنسرت حسین علیزاده در تهران فروخته شد

                               
به گزارش مجله‌ی موسیقی ملودی در روز پنج‌شنبه تمامی بلیت‌های کنسرت دونوازی حسین علیزاده و مجید خلج در تهران به فروش رسید.
این کنسرت که از ۲۲ تا ۲۵ فروردین در تالار وحدت اجرا می‌شود به تهیه کنندگی «کیوان فرزین» و «بهرنگ تنکابنی» و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار می‌شود.
حسین علیزاده که در روزهای پایانی سال ۸۹ پدر خود را از دست داده بود در نوروز ۹۰ در سوگ مادر نیز نشست. او کنسرت ۲۲ تا ۲۵ فروردین در تالار وحدت را به پدر و مادرش تقدیم می‌کند و می‌گوید: «به یاد مادرم و به یاد پدرم که همه نغمه‌هایم از آنهاست به روی صحنه خواهم رفت.»
در این کنسرت حسین علیزاده، تار، سه تار و شورانگیز می‌نوازد و مجید خلج با تمبک، بم دایره و زنگ سرانگشتی وی را همراهی خواهد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
mahsa دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.manoto-mf.blogfa.com

سلام.خیلی خیلی ممنون که به وبلاگم سر زدید. خیلی وبلاگ خوبی دارید.اولین وبلاگیه که تاحالا دیدم که درباره موسیقی سنتی باشه. آهنگی هم که گذاشتید خیلی قشنگه.راستش من خودم زیاد موسیقی سنتی رو دوست ندارم وکلاسیک رو بیشتر ترجیح میدم ولی چون فعلا استادم برای ویلن سنتی باهام کارمیکنه یه سری سوال درمورد پیش درآمدهاوماهورو 4مضراب و دستگاههای موسیقی و... دارم و میخواستم در مورد اینها بیشتر بدونم. اگه لطف کنید درمورد این مطالب هم توی وبلاگتون مطلب بذارید وبلاگتون همین جوری عالی هست عالی تر میشه. خیلی خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد