موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

نشست خبری جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود

                              

موسیقی ما - نشست مطبوعاتی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر روز سه شنبه ۲۲آذرماه ساعت ۱۰: ۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.


این نشست خبری با حضور سیدمحمد می‌رزمانی رئیس، حسن ریاحی دبیر و علی ترابی مدیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر درتالار وحدت برگزار می‌شود. 

دراین نشست جزئیات اجرای این جشنواره که از ۲۴ بهمن تا ۳۰ بهمن درتهران برگزار خواهد شد، اعلام و همچنین توضیحاتی نیز ارایه می‌شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
جک و لطیفه و اس ام اس دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.jok9.mihanblog.com

وبلاگ خوبی داری مطالبت واقعا خوب بود موفق باشی من هم یک وبلاگ دارم که بر اس ام اس جک و لطیفه و اس ام اس ساختمش حتما بیا واس ام اس بخون

منو با(جک و لطیفه و اس ام اس) لینک کن بعد بیا وبلاگ من و در قسمت "ارسال لینک" وبلاگتو ارسال کن

هستی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.mohamadsadegh.blogfa.com

سلام عزیزم...
خوبی؟
من دارم از درون داغون میشم...اگه گریه کنم همه میگن وا مگه ادم واسه فوتبال گریه میکنه؟ولی هیچکی نمیدونه با رفتن فرهاد زندگیم رفته...
محمد فرهاد رفت ولی یادت باشه استقلال همیشه استقلاله...حتی بدون کاپیتانش...
تماشاگرا هم باید به امید اس اس بیان...
دعا کن بعد از ۵ ماه برگرده..........
منم دلم واست تنگ میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد