موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

موسیقی سنتی ایران

دنیای رنگارنگ موسیقی سنتی ایرانی

آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) منتشر شد


موسیقی ما - بهمن بابازاده: پس از اخبار ضد و نقیض و حاشیه‌های فراوانی که در ۶ ماه اخیر حول و حوش آلبوم «قصه زندگی» با صدای بزرگ مرد آواز ایران حسین خواجه امیری (ایرج) منتشر شده بود، این آلبوم بالاخره صبح امروز و در تیراژ بالا در تهران و شهرستان منتشر شد و در اکثر فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی و سوپر مارکت‌های معتبر در اختیار دوستداران موسیقی کشور قرار گرفت.

استاد ایرج که پیش از این نیز از تاخیر‌ها و حاشیه‌های بوجود آمده در انتشار این آلبوم اظهار نارضایتی کرده بود پس از اطلاع از نهایی شدن تاریخ توزیع آلبوم در بازار گفت: «خوشحالم جریانی که با هدف ضربه زدن به هنر، در صدد اخلال و جلوگیری از انتشار این آلبوم بود، بالاخره تسلیم شدند و «قصه زندگی» که در واقع قصه این روزهای نسل جدید هنر جوانان ایران عزیز است، در بازار توزیع شد. تنها خواسته من از دوستداران هنر و مردم فهیم ایران زمین این است که‌‌ همان طور که تهیه کننده و دست اندرکاران تهیه و تولید این آلبوم از جان و دل برای انتشار آن زحمت کشیده‌اند و به مخاطب موسیقی احترام قائل بوده‌اند، آن‌ها هم نسخه اصلی و با کیفیت این آلبوم را تهیه نمایند و از دانلود آن خودداری کنند تا خستگی این پروژه، بر تن ما باقی نماند.»

این خواننده همچنین درباره بزرگ‌ترین آرزویش در روز اول انتشار آلبومش نیز گفت: «دوست داشتم مرحوم «فردین» زنده بود و اولین نسخه آلبوم را به او تقدیم می‌کردم. به هر حال او نقش بزرگی را در تاریخ هنر ایران دارد و نام‌اش تا ابد با احترام در بین مردم خواهد ماند. در نبود این بزرگ مرد، آلبوم «قصه زندگی» را‌‌ همان طور که قبلا هم گفته بودم، به همه پسر‌ها و دختر‌هایم در سراسر ایران عزیز تقدیم می‌کنم.»

رامین بصیرت نیا تهیه کننده این آلبوم نیز در روز اول انتشار این اثر گفت: «در روزهای اخیر تماسهای فراوانی با شرکت پخش این آلبوم صورت گرفت و دوستداران استاد از بدقولی‌های بوجود آمده در انتشار این آلبوم بسیار گله‌مند بودند. همین باعث شد که تمام انرژیمان را برای انتشار و تزریق آن در بازار انجام دهیم و بالاخره از صبح امروز آلبوم در بازار موسیقی کشور منتشر شد.»

وی درباره پیش بینی‌اش از استقبال مردم از این آلبوم گفت: «ما قرار است در چند مرحله آلبوم را در بازار پخش کنیم تا دوستداران استاد در تهیه آلبوم دچار مشکل نشوند. پیش بینی تجدید چاپ را هم کرده‌ایم و امیدواریم دوستداران موسیقی با تهیه نسخه اورجینال از هنرمندشان حمایت نمایند.»

گفتنی ست این آلبوم در ژانر پاپ تهیه شده و ۸ قطعه با نام‌های «قصه زندگی»، «قسم»، «زنگی بزن»، «غصه نخور عزیزم»، «بی‌تو می‌رم»، «دلخون» و «بگو» تشکیل شده است که تمام قطعات آن توسط بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم شده و ترانه‌هایش نیز توسط نسرین سیفی سروده شده است.



منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما
نظرات 1 + ارسال نظر
تنها شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://gladiat.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد